piektdiena, 2012. gada 3. februāris

Lunes

Hola,amigos!
Nemāku uzlikt ačgārno izsaukuma zīmi,kas spāņiem pienākas.Šī ir 4.diena šeit,Spānijā,kad izdomāju,ka vēlos sākt rakstīt blogu,lai nav miljons reižu katram jāstāsta,kā man iet.Pēdējam tomēr tiek vismazāk.
Ja godīgi,nezinu,ar ko sākt.Varu tikai teikt to,ka sākums ir mežonīgi grūts.Esmu viena,man pretī visi runā tikai spāniski,ntās problēmas skolā ar priekšmetiem,jo manis izvēlētie,redz,ir atcelti/nav profesora/ir 2 semestrus,tāpēc nevaru iegūt kredītpunktus.Tad notika brīnums, un es dabūju sev palīgu-spāni,kurš ar mocīti vizināja uz vajadzīgajām vietām un tulkoja man.Jauki.
Šobrīd lielākā problēma(jau nu nē,jo tā pēc definīcijas ir neatrisināma) ir dzīvokļa atrašana,jo dzīvoju vēl pie Dzintras tantes,kas ir jauka,protams,bet tomēr tante.Man jau pie tiem jauniešiem tomēr velk,hih.Tpfu,jaunietēm,Armi,jaunietēm.Turklāt dzīvoju tik tālu,ka netieku uz ballītēm,jo pēcāk nevaru nokļūt "mājās".Bet mājokļa jautājums jau tiek risināts,gan viss būs OK.

Sākumam pietiks,par saviem novērojumiem etc. nākamajās reizēs.
P.S. Nevaru sagaidīt brīdi,kad man te ļoti patiks,būs draugi un neilgošos pēc jums,mīļie.Kaut pēdējo nesagaidīt,un nevajag arī. Hasta la vista!Mīlu Tevi,Armīt!







1 komentārs: