svētdiena, 2012. gada 11. marts

Saludos!


Saludos!
Apsveicu,esat iemācījušies dienu nosaukumus spāņu valodā,jo tieši to nozīmē visi iepriekšējie virsraksti. Jau atkal ir pagājis krietns laiciņš kopš pēdējā ieraksta,bet es jau teicu,ka esmu par slinku,lai drukātu regulāri un bieži.
 Pagājušajās brīvdienās (2.-4.marts) biju ceļojumā uz Andalūziju.Tas ir uz dienvidiem no Valensijas. Izbraucām ceturtdienas naktī,mājās bijām svētdienas naktī.Tas bija  ceļojums ar Erasmus apvienību Erasmus Life.Kopumā ļoti patika,jo Granada,Sevilla,Cordoba ir pa īstam spāniskas pilsētas.Sena vēsture,pilis,mazās ieliņas,flamenko un fantastisks laiks! Jāsaka gan,ka pirmajā dienā bija max+11 grādu un smidzināja,bet Sevilla(latviski laikam Sevilja) sagaidīja ar teju +30.Bildes varat apskatīt iekš facebook.com.Tā kā es fotoaparātu dabūšu tikai tad,kad mans Armītis atbrauks,tad šo to safotografēju ar telefonu,bet visu izbaudīju ar savām acīm,ne caur kameru,tā kā īstie skati glabājas manā galvā nevis fotogalerijā.
No 22.februāra apmeklēju valodu kursus,spāņu valodas,protams.Man patīk mūsu skolotāja Carmen,biedri arī jauki,forši runāt spāniski pat pārtraukumos.Procentuāli visvairāk tur ir itāļu.Sākumā likās,ka viņiem viegli iemācīties spāņu valodu,bet patiesībā runāt ar viņiem ir briesmīgi,jo viņi jauc kopā abas valodas tā,ka es-cilvēks,kas nepārzina spāņu valodu ne tuvu perfekti,-nesaprotu,vai viņi runā spāniski vai itāliski!Diezgan kaitinoši.Ceļojums uz Andalūziju un valodu kursi bija tās vietas,uz kurām liku cerības jaunu „draugu” iegūšanā.Jāsaka,ka ceļojums lika nedaudz vilties,jo kopumā bija 4 autobusi,daudz cilvēku,bet laiku pavadīju ar latviešu meitenēm un 1 somieti.Ok,klubā visi dejoja ar visiem,bet tas neskaitās.Ā,klubi forši,jā.Bet vairāk par 2 stundām nevaru tur izturēt,jo mūzika nogurdina.Spāņiem ir dažas dziesmas,kas ir nudien populāras,tās tad arī tiek laistas uz riņķi vien.Un blondie mati nogurdina,jo ,dejojot savā nodabā,pēkšņi pamanām,ka atrodamies spāņu puišu aplītī.Runājot par draugu iegūšanu, valodu kursi gan liekas tādi cerīgi,jo tiek plānotas kopīgas iziešanas ielās etc.Bet man ir īsta draudzene!Beļģiete vārdā Marlies.Viņa arī šeit ir viena,gluži kā es.Mūsu draudzība ilgst jau 3 nedēļas laikam,ejam vakaros skriet,skatāmies filmas,ēdam saldumiņus :D Ā,vakar biju pie viņas,cepām picas un spēlējām dzeršanas spēli,ko noteikti uzspēlēsim arī mēs,draudziņi!Viņas draugi no Beļģijas viesojās Valensijā.Dabūju noprovēt izcilo beļģu šokolādi,izrādās,ka viņiem ne tikai supergards alus,bet arī šokolāde.
Laiks kļūst siltāks,mājās nesalstu,parādās jauni cilvēki,dzīve pamazām iet uz augšu.Bet nenormāli ilgojos pēc mājām un Armīša.28 dienas vēl jāciešas.Izskatās,ka Armis un mamma ar Eviju tomēr būs vienīgie viesi.Nekas!
Ū,aizmirsu pastāstīt,ka tuvojas Valensijas svētki Las Fallas.Tie ir svētki ar senu vēsturi, īsumā tā viņi atzīmē siltā laika sākšanos,dedzina  milzu lelles,iziet ielās,rīko uguņošanas etc.15.martā sākas lielie pasākumi, bet katru dienu,katru sekundi mazie spānēni spridzina bombenes un vēl sazin ko ! Skaņa ir briesmīga!Vecāki tik priecājas par savām atvasēm,kas met sprāgstošās lietiņas cits citam virsū.To es nekādi nevaru saprast,kāds prieks tajā.Ā,iesaku ieguglēt Las Fallas,lai gūtu priekšstatu,kas te notiks.Uz skolu man nebūs jāiet,pilsētā būs tiešām miljoniem cilvēku,katru dienu/vakaru/nakti uguņošana.Tas tā īsumā.

Jauku pavasara iestāšanos,draugi!

P.S. Mans Spānijas numurs  +34 633744225
P.S.S.14. martā man ir dzimšanas diena

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru