ceturtdiena, 2012. gada 23. februāris

Sabado

Hey!
Ups,jau esmu palaidusies bloga sakarā, bet tas nav nekāds pārsteigums. Tagad jau vairs nezinu,ko stāstīt.Ok,šo to par visu ko.
Esmu iedzīvojusies savā dzīvoklītī, dzīvokļbiedri jauki, izejam ielās pa reizei.Par iziešanu runājot,17. februārī devāmies uz karnevālu.Sanāca vesels izbrauciens,jo tas norisinājās Vinaros (pilsēta),uz kuru 1h50min braucām ar vilcienu.Brauciena izmaksas vienā virzienā 11 eiro ar dažiem centiem.Karnevāls notika ārā,bet tādās kā teltīs ,kuru bija daudz,katrā sava spāņu (un ne tikai) mūzika.Sākumā likās,ka baigā balle nebūs,bet tad jau vakars turpinājās, un Agnese ar savām blondajām matu cirtām, dejodama uz mini skatuvītes ar vēl dažiem dejotājiem, izpelnījās karnevālistu uzmanību,hihi. Protams,bija jautājumi,no kurienes esmu.Kad teicu,ka no Letonia, tad viens čalis(ietērpies princeses kostīmā) sāka skaitīt no 1-10 latviski.Tad teica,ka mani mīlot un ka Latvia is very beautiful,like you are.Lai nu tā būtu. Ballīte turpinājās līdz aptuveni 4(man),kad es sāku salt.Vājprātā pārsalu,jo 1.vilciens tikai 8:30 no rīta.Gribas īsto māju gultiņā un Armi blakus,bet tā vietā pāris stundas jādirn kaut kur aukstumā,ap 6 arī spāņi vilkās mājās.Visi pārdzērušies un lien klāt,fuj.Neko tādu vairs nevēlos piedzīvot,bet kopumā jauks pasākums.Nākamo dienu pavadīju gultā zem segas.
Tad atkal biju aizbraukusi līdz jūrai.Ar riteni 10 minūtes maksimums-fantastiski!Noteikti došos tur bieži.Arī jūs,mani apciemotāji.
Skolā joprojām dažas problēmas,pēkšņi uzzinu,ka man ir kaut kādas lekcijas vēl,kas nav iekļautas manā Aula Visual(nezinu,kā paskaidrot,bet virtuāla pieeja visam,kas notiek uni. + savs uni.epasts etc.).No sava šejienes koordinatora Anacleto dabūju latvietes,LKA studentes,kas šeit arī bija Erasmus un tagad mācās te maģistros,epasta adresi,sazinājos.Viņa tagad mājās(Latvijā),bet tiksimies uz aliņu,kad būs atpakaļ.
22.februārī sākās spāņu valodas kursi.Gaidīju tos gan valodas dēļ,gan jaunu cilvēku dēļ.Pasniedzēja atraktīva,miljons reižu saka vale,perfecto,bien.Šķiet,ka būs forši.Arvien vairāk sazinos spāniski,nu,pārsvarā saprotu,ko man  saka,un cenšos atbildēt,ja varu.Tik ļoti gribas runāt !Manā grupā ir itāļi,anglis,polietes,nīderlandieši,brazīliete un krieviete Oksana.Dialogos runāju ar brazīlieti.Brazīlijā runā portugāļu valodā, tā kā šī diiiezgan labi runāja spāniski.

Nesolu,ka turpmāk labošos un rakstīšu biežāk,jo tā noteikti nebūs.
Sveiciens visiem!

P.S. Šodien pasēdēju uz soliņa saulītē 15 min,šķiet,ka seja jau iesārta.20+ grādi.Hasta luego!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru