ceturtdiena, 2012. gada 9. februāris

Jueves

Sveiki!
Šajā ierakstā,ko esmu nodēvējusi par ceturtdienu(Jueves), pastāstīšu kādas lekcijas esmu apmeklējusi un kas mani tajās sagaidīja.
Pirmā lekcija,uz kuru biju(nevis tā,uz kuru man bija jābūt) bija Spoken Comunication saistībā ar medijiem - kaut kas tāds tulkojot uz kādu citu valodu no spāņu.Paldies Dievam, angļu valodā. Lekcija diezgan interesanta,beigās informēju pasniedzēju,ka esmu Erasmus,šī man prasīja,vai no ASV.Yeah,right.Ā,viņa nokavēja 15 min,bet beidza laikā.Un ar tehniku te tāpat kā LKA-zvanīja "Andrejam"un lūdza palīdzību :D
Pēc šīs lekcijas bija tā forši,jo sapratu un tā,visi materiāli pieejami manā universitātes epastā,pasniedzēja spāniski spāniska,bet labi runā angliski(more or less).
Psiholoģija.O-ou.Spāņu valodā,bija kaut kāds vispārējs tests ,kur ,protams,lielāko daļu nesapratu.Ar šo varētu būt auzas.Ā,kad iegāju auditorijā ,tur bija tikai un vienīgi veci veči un vecenes.Tad saradās arī jaunieši.
Angļu valodas stilistika-arī angliski,protams.Šis varētu būt labs,visādi projekti jātaisa,on-line testi,darbs grupās,maz teorijas, vienvārdsakot.Pārmaiņas pēc vismaz.
Jā,sanāk,ka es te mācos angļu filoloģiju un psiholoģiju,vēl daži priekšmeti būs,bet tad,kad pratīšu saprasties ar savu f*****g koordinatoru!Nu,nācās mainīt manis iecerētos priekšmetus,kā jau teicu kaut kad iepriekš te.
Esmu atradusi jauno mitekli,bet par to citreiz.Rīt 10am ievākšos.

Nobeigumā dziesma,kas katru vakaru atskan TV spāņu raidījumā.Dzintras tante teica,ka tas nozīmē,ka viņš grib viņu iepērt.Nu,kaut kas par iepēršanu. Enjoy!

http://www.youtube.com/watch?v=hcm55lU9knw

1 komentārs: