otrdiena, 2012. gada 7. februāris

Miercoles

Esmu sapratusi,ka varen bieži lietoju vārdu hey,bet neko darīt-hey!

Vispār notiek šis tas arī pa to laiku,kad neko nerakstu.Skaidrs,ka bloga uzturēšanai es esmu par slinku,bet šo to ik pa laikam iedrukāšu.
Notiek aktīva istabas meklēšana.Ar aktīva es domāju to,ka zvanu uz numuriem,kurus atradu internetā vai vienkārši pie fakultātes pielīmētus,jo tādu te ir ļoooti daudz.Uz katra stūra meklē companjero.Dodos arī apskatīt dzīvokļus.Ir tā,ka istabas pārsvarā mazas un tumšas,bet lētas,ja foršāk,tad ,protams,dārgāk.
Bet vakar (6.02.) ar Jaimi(spāņu palīgs,ar Vespu šoreiz vizinājos:D) bijām apskatīt dzīvokli,kur dzīvo 2 spāņi un 1 spāniete.Oda pēc zāles.Bet vislētākais so far-125 eiro+gāze,ūdens,internets,elektrība.Līdz manai skolai 20min kājām.Šodien (7.02.) apskatīju tādu,kur mana istaba bija tiik forša,175 eiro jau,un tur dzīvo 3 čaļi-spānis/kolumbietis,vāccietis/francūzis/šķībacainais un vēl kkas.Armim (arī man) tas nepatīk.
Bet principā visos dzīvokļos ir terase un ļauj palikt draugiem :)
Ā,kad Jaime nevarēja man palīdzēt te ņemties ar tiem dzīvokļiem,nācās zvanīt pašai.Dieeezgan smieklīgi,jo viņi nerunā angliski,es tad cenšos spāniski :D Bet galvenais saklausīt adresi un pateikt,cikos būšu.
Tas šodienai viss.Rīt vēl pāris dzīvokļi plānā,tad jau sāksies jaunā dzīve.

P.S.ceru,ka aizvadījāt jauku kopmēģi,draudziņi :*




Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru