otrdiena, 2012. gada 14. februāris

Viernes

Hola!

Piedod,ka tik garas klusēšanas dienas no manis,bet tā kā notikumu kļūst vairāk,vēlme visu pierakstīt kļūst mazāka.
Tomēr atcerējos,ka neesmu vēl pastāstījusi par savām jaunajām mājām!Meklējumu bija daudz,pārsvarā dzīvoklis foršs,bet mana istaba maza un melna(tumša).Īre 150-200-...eiro robežās+komunālie.Tad nu uzgāju tādu,kur pa telefonu runāju ar vācu meiteni.Cerēju,ka tas varētu būt īstais,jo apnicis jau meklēties.
Aizgāju,apskatīju,tagad es te dzīvoju.Atbildīgā ir vāciete Noreen(31).Viņa te ir no augusta ar savu 10 gadīgo meitu Amiru(tas r tāds vāciski arābisks kaut kāds).Diezgan daudz runā,bieži vien nevar saprast ko,jo vācu valoda laužas uz āru.Vēl te ir čehs Honza un polis Peter(Pjotrs).Abi ir Erasmus studenti.Viens tikko atbraucis,otrs jau no 1. semestra.Ā,Honza man šodien(Valentīndienā)uzdāvināja kartiņu,dikti jauki.:)Sen tādas nebija saņemtas.
2 vannasistabas,virtuve,veļasmašīnas istaba,viesistaba un JUMTS!Tas man šeit ir pieejams par 140 eiro īri+komunālie.Un dīvāns draugiem.Ā,par draugiem runājot. I am running out of dates -Armands Šupstiks 9.-21.aprīlis,Ilze(mana mamma) un Evija(Elīnas mamma) 21.-28.aprīlis,Jānis Spurdziņš ir izteicis vēlmi par līdz 8.aprīlim laiku,kā arī Jēkabsones j-kdze par maija vidu.Es ļoti priecājos!
Dzīvoklis ir 5.stāvā,mājai 7 stāvi,ir lifts.Blakus ļoti daudz zaļumu un palmu pilns parks/dārzs un metro stacija,kas arī nav mazsvarīgi.Ar kājām līdz skolai 15-20 min,ballīšvietas arī visapkārt,tā kā gaidu siltu laiku.
Tas tā īsumā viss par dzīvokli.Esmu apmierināta.

Kad nebūs slinkums un būs vēlme,ielikšu te arī bildes.

Līdz nākamajai reizei.Un priecīgu Valentīna vārda dienu.Manējā aizrit ar tiramisu un seriāliem-labākais ko te varu dabūt pašlaik.
Ā,Armis būs klāt pēc 54 dienām!Bučas(noteikti divas,uz katra sejas vaiga,bez tā ne neiztikt).

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru